اخبار داخلی
شماره: 5219
1393/02/06 - 11:54
سمپوزیوم سلول های بنیادی، کاربرد، پتانسیل و چشم اندازها برگزار می شود

سمپوزیوم سلول های بنیادی، کاربرد، پتانسیل و چشم اندازها هشتم خردادماه سال جاری به همت پژوهشکده بیوتکنولوژی رویان و بانک خون بندناف رویان در دانشگاه خوراسگان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش بنیان، نقش سلول درمانی در درمان ناباروری، نقش سلول درمانی در درمان سرطان اطفال و روش های نوین درمان سرطان با سلول درمانی ازجمله محورهای مورد بحث در این سمپوزیوم است. 
 
کاربرد سلول های بنیادی در ارتوپدی، پیوند سلول های بنیادی، خون بند ناف و مهندسی بافت و پوست مصنوعی در این سمپوزیوم یک روزه نیز به بحث و تبادل نظر بین کارشناسان این حوزه گذاشته می شود. 
 
متخصصان زنان و زایمان، بیماری های کودکان، بیماری های پوست، دارندگان مدارک دکترای خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون (هماتولوژی)، دکترای علوم آزمایشگاهی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای مامایی، دکترای داروسازی بالینی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای پرستاری، پزشکان عمومی و ارتوپدها ازجمله شرکت کنندگان این سمپوزیوم هستند. 
 
شرکت در این سمپوزیوم برای متخصصان زنان و زایمان، بیماری های کودکان، بیماری های پوست، پزشکان عمومی و دارندگان مدارک دکترای خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون (هماتولوژی)، دکترای علوم آزمایشگاهی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای مامایی 5.5 امتیاز بازآموزی دارد. 
 
همچنین ارتوپدها و دارندگان مدارک دکترای داروسازی بالینی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای پرستاری در صورت شرکت در این سمپوزیوم 4 امتیاز بازآموزی کسب می کنند. 
پایان مطلب/
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved